fredag 12 november 2010

Fredag

Inget speciellt som hänt sen jag skrev sist :-P Kom ut på en promenad i 45 minuter efter frukosten, fick passa på medan de va uppehåll och tur va de för precis när jag kom innanför dörren börja de regna :-)
Har fått i mig lite lunch nu och sitter o försöker klura ut ett kostschema till Frans. Han bad mig göra ett åt han eftersom han har gått upp ett x antal kilo + att hans höft blir värre och värre och han äter väldigt fel mat !
De är inte de lättaste att veta exakt hur mycket han ska äta och vad , men jag får göra de bästa utav de. Han har ju lite o bli av med hehe

Nu hoppas jag innerligt att snön har försvunnit hos Pirjo (kattägaren) så jag får hem han/hon !! Jag vill jag vill , få mysa och pyssla om den lilla pysen :-)


Nä jag får väl börja på göbbens kostschema , Ajsingbajsing hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...