torsdag 25 november 2010

FAN VA GÖTT

Åhh vilken underbar känsla de va o komma in på gymmet !! Min tid på gymmet är de bästa :-)
Härligt med folk , men ändå va jag inne i min egna lilla värld som jag alltid är på gymmet *skratt* Men idag då mådde jag som fisken i vattnet.
Axlar vart jag sugen på o kötta rejält idag så de fick de bli, fram/baksida axlar.
Började värma upp i axelpress m hantlar.
Sen blev de övningar som
Axelpress 3*8
Axelrotering med hantel 3*12
Hantelflyes åt sidan (en sida i taget) 3*8
Fjärilen 3*8


Liggande kabeldrag (baksida) 3*12
Face pull 3*10
Sittande framåtlutande sidolyft m hantlar 3*8


Jag säger bara kontakt :-) Härligt pump och brännande känsla på samma gång LOVE IT! 




Har fått i mig käk nu, köttgryta, ris & grönsaker. 
Bara för att jag vart så duktig *klapp på axeln* , så förtjänar jag allt en lussebulle :-) En nybakad sådan som mamma köpte på Shell förut, så de så hihi


 _______________________________________




Lägga mig rätt tidigt idag för imorrn är de jobb som gäller. Och tro de eller ej men efter jobbet blir de fanimej gymmet igen :-) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...