onsdag 17 november 2010

Done!

Dagen började med ett bröst & tric. pass redan vid 8 imorse. De ringde från jobbet igår kväll och fråga om jag kunde komma redan 10,30 så de va bara att tuta o köra , typ :-P 
Jobba mellan 10,30-16,30 , cyklade hem käka middag. Sen hämta ut mina skor som kom idag :-) & kl 19,oo va de dags för spinning :-) 
De va tungt idag, träningsverk i benen som gjorde att mjölksyran kom med en jäkla fart och inte kunde prestera så hårt som jag brukar. Men jävlar va svetten rann och pulsen va skyhög! Jag gjorde mitt allra bästa!! 


Nu har jag tagit en behövlig dusch och fått i mig kvällsmat  - kesella m funlight, nötter & müsli, ägg & ett glas mjölk. + några chokladgodisar . Bara för att de låg mitt framför näsan på mig, I´m too weak for chocolate


4 st små muggar fick jag med i mitt paket :-)
Perfekt för kaffemyset 

Nu ska jag leta upp min lilla skrutt som yr runt i hela huset med energi på max, gosa ner oss i sängen sen nana


Go natt! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...