lördag 20 november 2010

Back to work

Ledig? Trodde jag ja 
När jag kom precis innanför dörren på AK ringde telefonen och de va jobbet som undra om jag kunde jobba imorgon. Så de blir till att ställa klockan på 6 för att sen jobba mellan 7-14,30

Va händer inte förut efter jag intagit kreatin och L-glutamine och redo för att cykla iväg. Jo jag går med bestämda steg in i vardagsrummet och lägger mig i soffan. Va sker?? Jo jag stensomnar , en litten powernap på 1 timme. Va riktigt skönt :-)
Sen va de bara att ta cykeln och cykla iväg, fÿÿfan va blöt jag va när jag kom fram!! Jag kunde vrida ur byxorna och de rann vatten och jackan va pisseblöt, mamma va snäll och hämta mig när jag va klar :-)


Nedre rygg & mage fick de bli idag! Ett intensivt pass på 35 minuter
De blev ingen kondition efteråt eftersom tiden inte räckte till, tänkte att jag
istället kör 60 minuter på cykeln här hemma imorgon :-) 

Övningar jag körde
Marklyft 
Uppvärmning stång *1 set
Uppvärmning 60 kg *2 set
70 kg * 4 set
75 kg * 1 set
Ryggresning * 5 set

Hängande benlyft *3 set
Crunches i cable * 3set
Sidan av magen med viktskiva *3 set

Inga höjdarvikter på marklyften men jag fokuserade mest på kontakt och korrekta rörelser så de blir rätt :-) Många gör så att dom häver på med vikter och tror dom klarar av de (vilket dom 
inte gör (?) för de ser bara dumt och idiotiskt ut att lassa på med vikter och sen utföra övningen fel!)


♦ ○ ♦ ○ ♦ ○ ♦ ○ ♦




Jag saknar Tinki så otroligt mycket :'(  

----------------------------

Vet ni va vi upptäckte här hemma idag? 
Har funderat länge på om de verkligen är en kille (missen) för kattens ansikte är liksom formad som en tjej och inte lika bullig eller va man ska säga :-)
Frågade Frans va han trodde och han sa att de va en tös. Och nu när jag fått de bekräftat och verkligen kollar jättenoga så stämmer de nog. Kanske :-P 
Eftersom min lilla skrutt bara är 10 veckor så är de svårt och se exakt. Men tänkte vänta tills h*n är 12 veckor sen får de bli veterinären för vaccination
* Mitzie om de är en tös 
* Nemo om de är en pojk 



Nu ska jag ta o göra mig en kaffelatte för de är jag sugen på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...