lördag 6 november 2010

TACO TACO TACOS !

Tjena hallå! 
Jobbat klart för idag, känner mig rätt seg och trött men här ska de inte tas lugnt. Åhnej! 
Blev bjuden ut till Hult på tacos ikväll , mums 
Va jätte längesen jag åt de, å de ska bli gött !



Bra kamera jag har på datorn , eller hur?! 
Men såhär ser en Lindis ut ikväll 


○ ○ ○ ○ ○ ○

Jag skulle egentligen stuckit till gymmet efter jag slutat jobbet, men insåg ganska snabbt att jag skulle fått stressa röven av mig och de är de värsta jag vet- stress! Så då tog jag beslutet att hoppa över de och istället köra 30 min på motionscykeln, kör gymmet imorrn :-) 


Jaha och va hände inte imorse då när jag cykla till jobbet. Jo bara några meter tills jag är framme,
tro på fan att kedjehelvetet hoppar , jag cyklar lugnt och den bara hoppar av.
Blir vansinnig och försöker fixa den när jag kom fram men nä de går inte! 

____________________________________________

Nu kommer snart min skjuts så måste pysa , ciaó !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...