söndag 7 november 2010

Veckans träning

1-7/11 


Måndag: 50 min morgonpromenad
                Biceps & triceps
                Friskis & Svettis


Tisdag: 25 min morgonpromenad
              Framsida ben & vader


Onsdag: VILA
               20 min löpning


Torsdag: 60 min promenad
                Axlar, baksida axlar & mage


Fredag: 40 min motionscykel
              Bröst & baksida lår


Lördag: 30 min motionscykel

Söndag: Rygg & mage
              60 min motionscykel

Vilken vecka, vilken energi. Jag är mer än nöjd :-) Fan va grrrrym jag är *skratt* 


På Onsdag är de dags igen , fylla i min chestpiece :-) Ska bli skönt när allt är klart, och förhoppningsvis kan jag hämta min pisse samma dag också :-D ♥
Precis kommit ur duschen efter en timmes trampande på cykeln , huja va svetten rann. Snart dags för middag, hungrig som en varg ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...