torsdag 11 november 2010

So far so good!


Mycket mycket nöjd :-) !! 



♥ • ♥ • ♥ • ♥ • ♥

Nu är de bara hjärtat, ramen och skuggningarna kvar sen är de är fääärdigt!! 

Vilket härligt väder de är ute, ska bannemig ta en promenad om en stund.
Får ju passa på nu, imorgon ska de bli regn. Så ut med er!! :-)
Sov rätt dåligt inatt, fast jag somna 22 så har jag sovit ett x antal timmar
men tatueringen har gjort så ont och de stramar nåt så fruktansvärt. Jag som först 
hade tänkt sätta mig på cykeln imorse men insåg ganska snabbt att de kunde jag glömma 

Idag blir de lugnt, inget speciellt på schemat ;-) Jo förutom att jag kanske ska hämta pissen idag, om nu deras väg är plogad (hoppas). Längtar som en tok!! :-)
Laga middag ska jag göra, kotlett med färskpasta och nån sås kanske ? Får se va de blir 
men färskpasta och kött ialf :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...