onsdag 3 november 2010

Svettiga 30 minuter

Kämpigt... 
Börja först med att värma upp i 10 min powerwalk, sen var de bara att sätta fart på benen ordentligt och köra 4,5km. Dom första minuterna gick hur fint som helst , men så började ryggen (korsryggen) tjorva och de gjorde så förbannat ont + att vaderna skulle krampa (himla härlig rutt de där ;-) ). Men jag är inte den som är den, åhnej jag körde på men med något lugnare tempo.
Varva med att gå några meter, annars va de bara full rulle :-) Kände mig lite som Heffaklumpen haha ,


Kanske inte lika söt men lite klumpig och som en svettig rosa gris *skratt*
Men jag får se de positiva i de hela, jag kom ut i 30 minuter och jag gjorde de bästa utav de. Och supernöjd efteråt :-)

Nyss kommit ur duschen, och nu sitter jag i soffan med min proteindrink & en bananas





♠ ♠ ♠ ♠ ♠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...