söndag 14 november 2010

Nytt träningsschema

Har suttit och läst och funderat över ett nytt träningsschema, kanske få ut lite mer av träningen , ge den en liten chock-kick? Tänkte mig ett 5-split schema , ett sådant;  http://fitnessguru.se
Nu menar jag inte att jag inte gör mitt bästa på varje pass , för de gör jag utan tvekan!! Kör tungt och strävar hela tiden att köra tyngre och tyngre.




Men ibland vill man sträva efter nya saker, variera sig lite med nya upplägg.
Så jag tänkte att jag kör efter detta schemat i nån vecka sen får jag se hur kroppen reagerar :-)

Imorgon tänkte jag alltså börja med ben, vader & mage

Knäböj 5*5
Benpress 5*6
Liggande lårcurl 2*8
Benspark 2*12
Stående vadpress 3*15
Situps (låååångsamma)3*15
Crunches i C.C 3*15



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...