lördag 27 november 2010

Walk like a zombie

............ zZZZzzzZZzz


Åh dra mig ända bak i arslet va trött jag är!
Mitzie den j*veln väcker mig konstant varje natt/tidig morgon :-P , så idag blev jag först väckt 1 på natten och sen halv 7 på morgonen, visst på morgonen gör de ingenting såpass nära på att klockan ska ringa men ändå... Min lilla älskling hon är allt söt ändå hihi
& lite innan 7 ringer telefonen och de är jobbet som ringer och berättar att plogen har skottat bort snön på vägen och att  jag skulle skynda mig så fort jag kunde så inte vägen blir igensnöad. Stressa stressa
När jag kommer till jobbet ringer telefonen hela tiden om personal som blivit insnöade osv osv .. Så ja ändrade planer ikväll alltså.
Istället för sovande jour som jag egentligen skulle haft får jag istället ta vaken natt *pjuh!* Börjar 21-7,15

Måste måste försöka få sova några timmar nu, men jag har jättesvårt och sova på dagen + att jag är ingen nattmänniska :-P Hur ska detta gå haha
*Nä men sluta fjanta dig nu Linda de här kommer gå bra*

_________________________________________

Hämtat ut mitt paket från Gymgrossisten, klicka hem lite mer kosttillskott häromdan

- 4 kg wheyprotein , vaniljsmak
- Only one! (vitamintabletter)
- Omega-3 
+ 1 Optinut-bar (som jag fick med för pillerasken va slut)

Ville egentligen ha CLA istället men de va slut på lagret och man får passa på att köpa såpass billigt protein när de är kampanjerbjudande. 


När jag kom hem kom de en springande liten Mitzie ut i köket o mjaua :-) Hon hade saknat mig den lilla fisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...