måndag 15 november 2010

Fullt upp

.. Morgonen skulle egentligen börjat med en morgonpromenad men jag ångra mig då jag såg va de var för väder. Spöregn   , och de vill jag inte gå ut i. Nä så jag la mig i sängen med Nemo och gosa lite tills vi båda gick upp och fick mat i magen :-)
Runt 10-tiden stack jag till gymmet och körde skiten ur mina stackars ben! Dom fick rejäl stryk idag vill jag lova :-) Efteråt klunka jag ner BCAA i magen och ställde mig på crossen i 10 minuter (intervaller) .
Kom hem, gjorde iordning käk..

Frans har skaffat sig en lägenhet i Säffle nu under tiden han jobbar där så dom hade vart och köpt möbler.
Kom hem lite efter jag käkat klart, kokade kaffe sen drog vi mot Säffle och flytta in möblerna.
Fyfäään va jobbigt de va! Högst upp, flera hundratals trappsteg och tunga tunga möbler, huja vilken träning man fick där ;-)


Vi bestämde oss för att beställa hem mat idag eftersom de blev så sent och vi förtjänade de efter allt slit :-) Nyss kränkt en räksallad, satt inte helt fel! 

 ________________________

Planer inför morgondagen:
- morgonpromenad
- Arbetsförmedlingen
- Trollhättan - handla/gymgrossisten
- Träna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...