tisdag 9 november 2010

Mobilblogg

Uff o blä va jobbigt de är när jag har så hög förbränning. Känns som jag bara äter o äter o blir aldrig mätt! Efter friskispasset blev de en portion middag och 1 timme efter vart jag hungrig igen så fick bli en näve nötter o ett glas mjölk innan jag gick o la mig. Men va händer inte då 1 timme senare IGEN? Jo tro på fan att hungermonstret kommer fram och jag är vrööölhungrig. Så då blev de 2 mackor med ost/skinka & ägg + ett glas mjölk.. Blir jag mätt? NÄÄH!! Då rent ut sagt blir jag förbannad :-P Gillar inte o lägga mig o försöka sova när jag är hungrig så får bli en liten skål med keso o sylt. Och då blir jag mätt!! Tack o lov !

Prata med ägaren av katten jag ska hämta (förhoppningvis imorrn) , men dom bor ute på vischan o har blivit insnöade så får kanske hämta pissen på torsdag istället. Men ska ringa imorrn efter vi vart Trollhättan så ser vi då :-)

Nä nu är de nog dags o nana innan hungern sätter igång igen *skratt*
GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...