torsdag 25 november 2010

Väcka musklerna lite

Tänkt klart och jag kom fram till att gymmet nästa! Japp jag kunde inte motstå :-)
Chin (på red rocket) ringde förut när jag va på jobbet och berätta att hans fru ska föda vilken dag/minut som helst så vi får ta de nästa vecka istället. Suck! Jaja men då får jag mer tid på gymmet nu då, fast jag skulle ta de lugnt i en vecka eller två. Äh nu är jag sögen då sticker jag fan till sunk gymmet :-)


Jag vet inte va jag kommer köra får se va jag känner för då :-) 


Oh gud jag känner jag mig som en zombie ... helt döööö
De är änna lite jobbigt och jobba förmiddag, man blir så förbaskat trött. Jobbelijobb imorrn med 7,30-13
Ja nä nu väntar jag på att min bror ska komma hem så vi kan sticka nån gång.. (segröv) ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...