tisdag 2 november 2010

Gó kväll !

Benpasset gick kanon :-) Inga större förändringar när de gäller vikter , men fick sjukt bra kontakt och pump nåt så in i ... Ökade i bensparken , så nu är jag uppe i 37,5kg . Inte illa för mina spillevinkben höhö. Nej skämt åsido , inte spillevinkben här inte, åhnej dom växer o gror som ogräs. eller nae kanske inte riktigt , men muskler? Japp de finns de gött om ;-)

Aaj-aj va ont jag har i min högra ljumske! Tror nog fan jag sträckte den när jag körde knäböj , för jäklar va de gör ont!! Har smörjt med salva får se om de lugnar lite, annars får jag dra igång massageapparaten
Jag som tänkt mig en löptur imorgon , men om de gör såhär ont blir de inget alls

Jobbet ringde förut, alltså work imörrn 16,30-21


◊  ◊  * ◊  * ◊  *   

Nyss sörplat i mig min favorit kaffe latte  med kanel :-)
Ligger i sängen o jäser hehe
Snart börjar I form med Anna Anka , får inte missa 
sen efter de är jag bänkad framför TV:n hela kvällen 
DH & Cougar town :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...