torsdag 4 november 2010

God morgon!

Precis kränkt en frukost , mätt i magen - japp
Skulle kört cardio imorse, men va tror ni händer ... ? Jo jag går upp halv 8 , går på toa sen går jag tillbaka i mitt rum och däckar i sängen *skratt* De blev alltså nada imorse , orken fanns inte helt enkelt. Nåja  inte ska jag deppa för de, istället blir de gymmet nu på förmiddan med min bror
Axlar samt baksida & mage ska mosas rejält idag! Idag har ju hjälp så då får jag passa på att be Kimmen om en push i röva :-)

Okej en sak som gör mig fly förbannad de är att jag har gått upp ytterligare 1 jävla kilo! VA FAN!! Okej jag vet att de inte är fett och + att jag tar kreatin nu som binder vätska men jag har fortfarande svårt o inse ... hm va kan de va , 3 kilo på bara några veckor ?!! Nää ääh vet du va ..
Fast å andra sidan så lär de ju försvinna när man sen tar ett uppehåll med kreatinet
Alltså , Kreatin hjälper till att öka styrkan och muskelvolymen som då binder vätska i musklerna. Vilket i sin tur gör att man lätt går upp i vikt under en kreatinkur - så med de sagt INSE LINDA ATT DE BARA ÄR VÄTSKA ! :-P


Näh nu ska jag sluta tjöta och ta på mig kläder och packa ner allt som ska med till das gym

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...