onsdag 25 januari 2012

Älska morgonträning


Helt otroligt vilken energi man har direkt på morgonen. Var på gymmet vid 8,30, hade laddat upp med en banan, proteindrink & aminosyror + kaffe. 
Ben som stod på schemat. Hatkärlek rakt igenom, ben är ju en sån stor muskelgrupp åh får jobba nåt så kopiöst och man blir helt utmattad. Givetvis blir jag det efter varje pass, men just med ben ... jobbigt 


Benen fick sig en rejäl omgång.
180kg i benpressen kändes ganska lätt nu, mitt PB är 205kg på 4 reps. Åh nu körde jag 8 reps på 180kg, det är rätt bra ändå :-) 
Blev ett PB i knäböj, 80kg 10 reps. Bra där Linda !! Sist jag körde 80kg klarade jag 3-4reps tror jag. 
Den där lila lilla burken är grym !! Det blir tyngre åh tyngre för varje pass, åh min kropp börjar forma sig alltmer. Mina latsar, axlar och ben har format sig ordentligt bra  :-) 

Medan jag gick runt där mellan min vila såg jag att någon skrivit mitt namn på "Årets byggare man/kvinna 2011". Längst ner har någon skrivit klart "klart det ska bli Linda".
Man blir ju lite rörd, sånt blir man glad över :-) Men eftersom jag fick pris för det förra året, så kan man inte få pris två år i rad. Men ändåå, Lindis blir glad ! 






Får se vad som händer idag, jag är iaf ledig. Kanske blir det en sväng ut åh kolla lite i affärer. Matlådor däremot ska lagas, för imorgon är det dags för jobb igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...