fredag 20 januari 2012

REA = ruinerad


Några tusingar mindre, men spenderat varenda krona flitigt. Så nu har jag det viktigaste till lägenheten.
Alltså det är tur man kan betala senare vid såna här tillfällen, annars hade jag aldrig haft råd :-P Möbler är verkligen inte billigt.

Hittade så himla mycket fint. 

Köksbordet gillade jag väldigt mycket. Man kunde vinkla ner ena bordskivan och under bordet precis i mitten var det en liten låda, skitbra åh förvara grejer i ju :-) Jag köpte också en jättego vit pläd, hade kostat 350:- men fick den för 99:- . En tändsticksask som var i vintagestil, med ett 1800-tals foto på av barn. Som jag sedan hade tänkt dekorerat ihop med min lilla "vintage-mys-hörna" :-) Gillar det där vintage/lantliga stilen men samtidigt lite rockstil så :-) Sedan muggar åh lite mer inredningsgrejer + en badrumsmatta. 

Längtar så tills jag kan flytta in åh få möblera !! 


En riktigt fin dag med mammsen ♥  Åh dessutom vila från träningen, det gör gott kan jag lova. 
Somnade redan vid 21 igår kväll, var helt utslagen. Vaknade mitt i natten av att det stack till i ryggen, hade visst somnat på spikmattan :-P 
Resten av dagen, vila ja. Inget spikat på dagens schema. Imorgon är det dags igen för lite jobb, 7-14,30. Efter jobbet raka vägen till gymmet åh sen myspys med min fina Victoria :-)



Dagens gomiddag;
Detta är muuums !! :-) 

Min förbränning går på helvarv. Äter åh äter men efter 1-1½ timme är jag vröööl hungrig igen. It's a good sign!




2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...