söndag 8 januari 2012

Totalt slut ...


Hallååe! 

Dom senaste dagarna har jag jobbet som en dåre, helt slut. Imorgon kvar sen är jag ledig hela en dag innan det är igång igen. 
Gårdagen var verkligen jättemysig, en helkväll med Victoria ♥ Åt på thai, sedan gick vi till ICA åh handlade lite gotta till kvällen. Var såå sugen på choklad, as you know .. så är jag en chokladoman :-) Lyxade till det med en maraboukaka - macadamia honey. 

Jobbat idag, åh när jag slutade var det raka vägen hem för ett snabbt mellanmål innan jag for till gymmet. Axlar & bröst + 60 min intervaller på löpbandet. 
Säger bara ... FYYYFAAN va jobbigt det var. Pressade mig till max, blodsmak i käften åh helt slut efteråt.




Jag kom hem, åh det första mamma säger till mig. "ååhh herregud du ser helt slut ut!" 
haha jo tack det var jag, och är fortfarande. 
Knappt ork att skriva, men kände jag var tvungen åh skriva lite iaf. Ska snart kolla på 4e filmen av Twillight - breaking dawn med Kim & Lollo. 
Imorgon väntas gym på morgonen , sedan jobb från 14,30-21





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...