måndag 23 januari 2012

Morgongym


Somnade redan vid 22 igår kväll, så trött! Då vaknade jag 7,30, fick i mig mina kostillskott åh lite kaffe på det. Sedan brummade jag iväg till AK björnen där det blev ett gött rygg & armpass. 
Fan jag känner mig så jäkla stark, klarar mer åh mer för varje gång :-)

Dagens pass: 
Uppvärmning: 10 min roddmaskin + 2 set latsdrag
Chins
Smala latsdrag
Stå. rodd med stång
Marklyft
Sittande rodd

Stå. hantelcurl
Hammercurl över bänk

Pushdown i cablecross
Liggande press från pannan




Jag är kass på att ta kort när jag är på gymmet. Men ibland känns det så himla dumt åh ta kort när det är massa folk och sen tränar jag ju oftast själv så svårt att fota olika övningar. Måste komma på nåt filurigt så jag kan börja ta mer kort :-)

I eftermiddag ska jag iväg och jobba , åh fram till dess kommer jag sitta här vid datorn åh läsa favoritbloggarna och kika runt lite :-)

3 kommentarer:

  1. Rygg är ju så roligt att träna! :-)
    Hehe, javisst känns det lite konstigt att ta kort på sig själv ibland på gymet..Jag brukar passa på när det är lite folk..eller när det är typ bara tanter där, hehe.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skitkul! :-)
      Hehe ja då får man passa på, tanterna åh gubbarna bryr sig inte så mycket :-P
      Detsamma!

      Radera
  2. Ash, strunt i det, vad spelar de för roll vad folk tycker :D Jag brukar ta när det är lite mindre folk. De kollar lite skummt men återgår till sitt ;)

    sv: Det funkar alldeles utmärkt det med, jag har använt det i mina andra bollar när jag inte haft sötin hemma :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...