torsdag 26 januari 2012

Kiropraktorn


Igår kväll fick jag åka till jobbet för ett 22-7 pass , men mitt jobb var att sova :-) Väl på jobbet imorse svepte jag min proteindrink, banan och aminosyror. Och sedan for jag till gymmet och körde axlar & bröst.


Har vart hos kiropraktorn nu, åååååh härligt !! Detta ska jag fanimej unna mig mer, men då massage. Behövs verkligen för min ömma kropp, åh det gör ju så himla gott också :-)
Muskeln hade alltså låst sig på något vänster, detta gjorde ju då att det brände nåt så kopiöst och ömmade. Hon kunde inte riktigt säga varför, men det kunde antingen vara att jag sträckt ut muskeln åh då hade den fastnat eller att jag sovit på ett sätt som gjorde att muskeln låst sig.
Mina ryggmuskler var jämna åh fina, det såg fint ut. Låter ju jättebra !! :-)


Snart dags för lunch sedan iväg till jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...