tisdag 24 januari 2012

Ryggfan


Då var jobbet avklarat, ett långt jävligt pass idag från 10-19. Åh min rygg jävlas med mig, vilket påverkade jobbet mycket också. Som i sin tur gjorde att jag fick hoppa över step-passet idag, men jag åkte ändå dit åh hjälpte till med att skriva in nya medlemmar, fixa med pengar osv.
Men nu är jag hemma, håller på att smaska i mig min gotte-kvällsmat kesella med strawberry & solrosfrön. 


Back to the back.. 
Värken sitter i skuldran, det gör ont när jag står åh ont när jag sitter.. Det riktigt bränner!  Ringde en kiropraktor imorse innan jag for till jobbet, åh ska knäckas på Torsdag. Kanske inte ordagrant knäcka, men lägga det till rätta igen :-)
Finns väl inget värre än att ha ont i ryggen? 


Imorgon är jag ledig, riktigt skönt :-) Dagen ska först spenderas på gymmet, funderar på morgongym. Det bästa ju :-)
Sedan får jag se vad jag hittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...