tisdag 17 januari 2012

HJÄRNSPÖKEN


Japp där kom dom!! hatar 



Jag visste ju att förr eller senare kommer dom komma. MEN NU?!
Andra veckan på diet åh visst jag äter verkligen enormt mycket för att vara lilla mig. Jag menar 156cm lång (kort) åh knubbig , jo hej!
Men å andra sidan är det ju bra för jag vet att jag är i en byggarperiod nu. Men det där stora menet , jag känner mig fet, stor som en jävla gris åh vill knappt se på mig själv !! + att jag har så lätt för mig att gå upp i vikt. Fyfan rent ut sagt, det är pissigt !
Ni får ursäkta språket och ett inte alls lika positivt inlägg, men ibland så måste sånt här komma upp också.
Vet att framöver så kommer det komma måååånga såna dumingar


Nä får hoppas på en bättre dag imorgon.
Fullspäckad dag som börjar på Magasinsgatan först 7,15-11. Snabbt iväg till gymmet , köra ett pass för att sedan iväg till Gården åh jobba 15-22.


5 kommentarer:

  1. Tänk varför du gör det, hur värt det kommer vara i slutändan. känns helt fel att bara äta,äta,äta för mej med! När går du på deffen? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt jag inte är ensam, och visst man får väl försöka se positivt i det :-)
      Till sommaren börjar deffen skulle jag tro :-) När du börjar din?

      Radera
  2. Tänk vilka muskler du ska bygga med så mkt energi i kroppen :-) heja heja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu går dom inte hungriga iaf ;-)

      Radera
  3. Ja de där hjärnspökena kommer vare sig man vill eller inte, mer eller mindre. Så det är normalt och bara att veta att det är "normalt" kan vara lugnande.
    Du kommer ha så mycket energi nu så du orkar bygga alla snygga muskler som sen kommer komma fram när det väl är dax :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...