tisdag 10 januari 2012

Vuxenpoäng


Nämen heeey 

Förmiddagen  har bara runnit iväg. Jag vaknade vid 7, kunde inte sova längre. Fick ut åh skotta snö på morgonkvisten ;-) Älskar att skotta, det är så kul! Låg faktiskt vaken till kl.23 igår kväll för ville se konserten The Big 4, från i somras när jag var där. 
Ååhh fick rysningar i kroppen !! Låg där i sängen åh bara tänkte vilken jävla lycka det var just den dagen. Bakfull som ett ägg men den bästa bakfylledagen :-) Längst fram stod vi åh om inte det vore nog, fick ju James plektrum som han dessutom hade gojsat med i munnen innan han slängde ut det i publiken ;-) 




Men iaf. Har vart och kollat på en lägenhet idag. Jättefin åh stor för att vara en etta, och dessutom en egen ingång. Det som också var bra var att det är bara har varit en person som bott där innan mig, en gammal farbror. Negativt är tapeterna.. Men det är ju bara att tapetsera om. 
Jag funderar för fullt, är sååå sugen på att flytta till eget. Det enda som bekymrar mig är den ekonomiska biten. 


Och sen har jag skickat in papper till A-kassan + att jag ska på 2 möten denna veckan om jobb. Den första nu på Torsdag och den andra nästa vecka. Hoppas hoppas jag får meeer jobb, hade ju underlättat väldigt mycket :-) 




Vila idag! Kan jag behöva, det värker i hela kroppen så det ska bli skönt :-)
Inget speciellt på schemat, utan bara ta det lugnt. 

2 kommentarer:

  1. Meeen darling du vet att det finns jätte många lägenheter här i hultsfred;-) <33

    SvaraRadera
  2. Det fixar du galant stumpan ;) vem vill inte ha dig som anställd?? alltid glad och positiv energi :) Kul med egen lägenhet med ;) <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...