fredag 6 januari 2012

Dags för jobb igen


GOD MORGON ! 

Morgon för mig men förmiddag för er. Nattens arbete gick faktiskt väldigt bra, inte trött en enda gång. 2 redbull, massa saft åh kaffe höll mig vaken. Sömnen började komma när klockan blev 6. Då började ögonen rulla på mig .. 

Jag kom hem strax efter 7, fick i mig min frukost. Var vrååål hungrig, hade ju inte ätit nåt på hela natten. Sen stupade jag i sängen åh sov till klockan 13. Nu har jag fått i mig mitt 2a mål med mat som blev 2 knäckebröd, avokado och örtsalt. 


Förberett mina matlådor, lagat mat till hel armé känns det som. 

Idag är det alltså jobb från 15-14,30. Imorgon Lördag har jag en fri dag, då kommer jag alltså inte gå efter något schema. 
Förutom det så är det självklart gymmet jag ska till och kanske träffa Harling :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...