fredag 27 januari 2012

NYTT NYTT



Heeelluuuww åh god morgon


Vaknade med ett leende på läpparna, jag kollar på min mobil åhå där ser jag ett nytt mejl från min coach Madde. Ett nytt upplägg av kost och träning , awesome.


Träningen kommer se ut såhär nu framöver: 

Dag 1: Axlar & mage

Dag 2: Rygg & armar
           Intervaller 45 min + Step

Dag 3: Framsida lår & bröst

Dag 4: VILA

Dag 5: Axlar & mage

Dag 6: Baksida lår & vader
           Intervaller 45 min

Dag 7: VILA


Hur maten kommer se ut kan jag skriva om i ett annat inlägg, blir så himla mycket annars :-)
Men det är inte slut än, näähä.
Gjorde en beställning häromdan på nya träningskläder. Det kan man aldrig få nog av, snygga träningskläder gör så mycket och det beställde jag naturligtvis på Dcore







Självklart blev det lite nytt i min kosttillskott-hylla.
Två dunkar med proteinpulver som finns att köpa hos sportkost
Just vassleprotein är perfekt att ta efter träningen, då detta tas snabbt upp i kroppen. Och dessutom stimulerar vassle nybildningen av muskelprotein i vila .

Whey Protein Complex 100%



Nu ska jag strax ut i köket, dags för att göra iordning matlådor till jobbet.
Göra lite nytta från 12,45-21 :-) 
Imorgon är det Lördag, vilket betyder freee daaay , men gymmet ska såklart besökas :-) 


3 kommentarer:

  1. Åh vad kul Linda, lycka till med det nya upplägget! Kram Frida :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ser så fram emot det nya upplägget :-)
      Hur går det för dig med allt?
      Kram :-)

      Radera
    2. Det går så bra så :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...