onsdag 4 januari 2012

IM BACK !


Hej 2012 ! 

Oj här var inte igår.. Fy fän va dåligt, bättring bättring
Nu har jag mycket åh skriva om men ska sammanfatta det kort


Nyår firades i Hultsfred hos Elina, Macke & James :-) Som jag saknat den tösen, så himla kul o träffa henne igen. Men jag lovar, snart åker jag ner igen :-) Ni blir inte av med mig så lätt. Ååhh den där lilla James, blir ju kääär. Söta trollunge, mitt lila gudbarn är den sötaste ungen jag vet! 

Doppa nappen ää kuul 



Men iaf så bjöd dom på middag, vi spelade spel och drack lite. Var rätt lugnt, åh skönt var väl det. Men ändå så var man seg i bollen dagen efter, det krävs inte mycket innan jag blir dålig och + att man får ångest dagen efter för att man bara sitter inne. Tur jag inte ska dricka på hela året nu då, men vad gör det..? Det rör inte mig ett skit, trivs faktiskt bäst utan om det ska vara så :-) 


Förbereda maten;
Oxfilé, potatisgratäng, beasås & sallad

Daniel rör ihop vitlöksyoghurt

Se så fin han är

Spelade fylletornet, kul spel 

Lindis fick hitta på vad hon ville. 
Då får man göra grodhopp åh sen dricka öl ur sugröret efter varje hopp

Pluttelutten :-)

Meeeer spel


MYS !! Trevlig helg.



Idag har jag jobbat, sedan var det bara hem åh ladda upp med banan och protein. Iväg till gymmet där framsida lår & mage fick sitt och tungt var det. 

Dagens pass:
Uppvärmning: 10 min crosstrainer
Utfall med ena benet på bänk 
Knäböj
Benpress
Benspark

+ 9 set mage

Kan ju säga att trappan ner från gymmet var inte åh leka med.. Hade liksom ingen kontroll över benen, kändes som om dom skulle vika sig efter varje steg jag tog haha. Skönt !! 
Återhämtningsdryck (vitargo+protein) på det, sedan hem och laga mat åh äta på det = proppmätt 
Maten känns förövrigt väldigt bra, ska låta det gå en vecka sedan utvärdera till min coach hur allt känns. Om det är för mycket/lite. Men det är såå god mat, åh jag älskar ju att laga och experimentera med maten med massa olika kryddor :-)


Ska bara ta det lugnt nu innan jag ska iväg till jobbet igen för att sova jour. 
Imorgon ska jag till frissan och klippa av lite mer på håret, men bara där bak. Handla lite mer och träna :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...