torsdag 19 januari 2012

En får ligga i

Nämen hallå! 
Här är det tyst. 


Jag har haft så himla mycket åh göra, hinner inte ens sitta ner (ja nästan). Massor med jobb, åh träning utav bara helsike! Vilket iofs är skönt, för jag gillar när det alltid händer något. Blir lätt rastlös och klättrar på väggar annars. Men idag tog det stopp. Efter en hel veckas arbete + 6 dagars träning utan vila = min kropp skriker efter vila 
Idag gjorde jag ett helpass på jobbet alltså från 7-20, vilket inte var meningen från första början men det krisade sig med personal så jag fick hoppa in. Åh detta gjorde alltså att jag fick ta 1 timmes rast åh köra ett snabbpass på gymmet. Jag är glad att jag gjorde det då så jag slipper göra det nu, för nu är jag är svintrött !!
Jag skojar inte när jag säger detta, men jag var såååå jäkla nära på att grina förut haha, av ren utmattning.


Men imorgon är jag ledig !!! :-) Sen på Lördag börjar det igen, 6 dar i rad. Hej åh hå
Mamma kom med förslaget när jag kom hem från jobbet att vi skulle åka till Mio imorgon, kolla lite på möbler oså :-) Kuligt. Kanske hittar nåt till min lilla lya :-)


Naaaj, nu har jag tagit mitt sista mål för dagen. Kesella & solrosfrön.
Nu ska jag borsta gaddarna, läsa lite bloggar åh sen lägga mig på spikmattan. Åhjaa , spikmattan är jag så nöjd med. Man slappnar av, släpper allt och blir helt matt i hela kroppen. Somnar på ett kick när jag lägger mig på den. Skööönt ! :-)

Åh försten , tack för era fina kommentarer. Det värmer ska ni veta :-) Blir alltid lika glad.

GOD NATT.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...