söndag 29 januari 2012

Bakfull?


GODMORGON! 
Eller ingen god morgon för mig, jag är helt väck!
Gårdagen hade jag som sagt en liten höjardag, åh vi bestämde oss för här hemma att beställa hem pizza. Som jag inte har ätit på år åh dar, och min mage gillade inte det. Totalt katastrof där inne, mådde inte bra alls. Köpte hem en påse med naturgodis, det får man inte glömma om man heter Linda. Nähä , jag är en sucker för naturgodis. Det är ju så gott :)

Kvällen hade först planerat hemma med min go-påse och kolla på Gladiatorerna. Men icke, istället fick jag vara chaufför till Trollhättan. På Swania var det Rockabilly Mayhem med jäkligt massa olika band, klädförsäljning, skivor tatuering osv. Det var faktiskt väldigt kul, träffa så otroligt mycket folk.
Men jag var hemma vid 4, så min sömn har blivit helt knas. Fick bara 4,5 timmes sömn, åh det räcker inte. Måste ha 7-8timmar för att jag ska fungera.
Jobbet ringde igår kväll och frågade om jag ville hoppa in idag mellan 14,30-21,30 så var tvungen att gå upp tidigt åh hinner inte träna efter jobbet.
Men hur fasen gick passet då? 
SKIT. Noll energi, orkade knappt uppvärmningen och den är ändå på bara på 10min, men jag tog mig igenom det och sedan körde jag igenom axlar och bröst. Och på mitt schema står det 60min intervaller, jag orkade bara inte. Faan, jag har inte fuskat en enda gång under min diet. Men idag!! Eller fuskat åh fuskat, men helt enkelt struntat i och göra det. Jag får ta nya tag imorgon och köra mina intervaller då :)



Långt och rörigt inlägg. Skriver det rakt upp åh ner :)
Om jag kanske ska ta och försöka sova en stund, eller.. Ska iaf kolla på reprisen av Gladiatorerna.


2 kommentarer:

  1. Usch, det är samma sak här idag. Riktig sömnbrist och ett uruselt träningspass (som inte ens kan räknas som träning) får lite panik här, har inte tid att bara lalla runt i gymmet. Känns faktiskt liiiiite bättre när man vet att alla inte kör powerpass exakt varenda gång ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men eller hur, man får ta vara på varenda minut på gymmet åh köra stenhårt!
      Imorgon tar vi nya tag Ida !! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...