lördag 14 januari 2012

Vaknat


God morgon på er! 

Vaknade för en halvtimme sen, fan va konstigt det känns att vakna såhär sent.. Det händer ju liksom aldrig. Fått i mig frukost som idag blev; kesella blandat med naturell yoghurt och funlight wildberry, rågfras, rostat rågbröd med kalkon & ost, 1 ägg 

Lördag idag ju, åh då går jag inte på något schema. Så idag är jag fri :-) Men inte betyder det att jag kommer smocka i mig mat, näänä.. En helt vanlig dag, nästan. Bara att jag kan njuta av något som jag kanske längtat efter. Men vad har jag längtat efter?! Inget speciellt faktiskt, choklad då men det är ju som vanligt. Chokladoman vettni ;-) 



Ingen träning idag. Vila och åter vila!  
Blir oftast så jäkla rastlös när jag inte får träna, det är skitjobbigt verkligen! Klättrar på väggarna åh det suger rejält. Men jag måste börja uppskatta vilan mer, det är ju trots allt under vilan åh matbordet du växer ;-) 

Väntar på att Linnea ska höra av sig så man får träffa den lilla pinglan innan jag ska iväg till jobbet igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...