torsdag 12 januari 2012

Mer jobb


Har vart på ett möte nu, åh vet ni? Det gick hur bra som helst :-) Ska ringa detta boendet (med funktionshindrade) nu i veckan eller på Måndag och kommer överrens om en tid för introduktion. Ååh vad glad jag är, allt går som det ska nu åh allt är bara positivt ! :-D 




När jag väl sitter där och väntar på att gå in ringer det från jobbet, så jaha där sprack min lilla planering över dagen. Alltså iväg åh jobba från 14,15-20. 
Och nu blir det ju så att min planering går käpp rätt åt skogen, vilket är skiiit. Ni vet ju hur jag fungerar :-P Planering planering är A och O för mig. Meeeen , då är det bara att masa sig iväg direkt efter. Inget mer med det :-)

Nu ska jag laga mat, dags för några matlådor att göra iordning.
Tjingelingen :-)



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...