torsdag 5 januari 2012

Träning på gång


Inte än, men snart :-) 
Ett jäkla dunder axel/bröstpass ska det bli, känner mig laddad till tusen! 




Var hos frissan på morgonen, blev kortare där bak som sagt. Åh nu blev det mycket bättre! 
Har handlat 3 stora påsar med mat, och växlat in både finska åh norska pengar.

Förberett åh portionerat upp min mat. Planering är A och O för mig, jag kan planera min dag dagen innan hur den ska se ut. Låter väl konstigt för vissa, men jag är lite autism av mig, kanske är det från jobbet hehe
Men tex om jag ska träffa min bror åh jag säger ett klockslag, då ska det vara då och inte senare. Då blir allt liksom förstört, det som jag planerat. Nä att ligga steget före är allt bra ;-) 

Herreguuud jag åt för 1,5timme sen åh jag är hungrig igen?! Hallåååå... Mina portioner är ju rätt stora också.. Kanske dags att klunka i mig lite protein åh mumsa banan sedan dra iväg.



Gos :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...