tisdag 31 januari 2012

MIN TISDAG


Morgonen startade med 2 timmar på gymmet, för ett rygg & armpass och sen 45 minuter intervaller på crossen och cykeln. Det var knökat inne i konditionsrummet åh allt var upptaget förutom motionscykeln, men efter 20 minuter på cykeln fick jag så ont i arslet och gubben på crossen blev klar. Jag hoppade av hojen och trampade på som tusan på crosstrainern :-)


Rygg & armpasset: 
Uppvärmning: 10 min crosstrainer
Chins *4max
Latsdrag med omvänt grepp 3*6,6,6
Hög rodd med brett handtag 3*6,6,6
Sittande rodd 3*6,6,6
Marklyft 3*8 +12
Sit. bicepscurl med hantlar 3*6,4,4 (i slutet av varje reps var jag inte tuff, haha folk glodde på mig som om jag vore dum i huvudet eller nåt) 
Sit. skullcrusher med en hantel 3*15 (mina triceps ville gå av!!)
Dips 3*max


Intervallpasset såg ut såhär: 
Uppvärmning: 10min
20*40sek maxtempo, 40 sek lugnt emellan.
9 min nedvarvning


Ikväll kl.20 är det dags för step. Det lockar inte riktigt idag, känner mig ganska matt i kroppen. Men det är bara åh stå i, jag är väl ingen vekling heller ;)


Har strosat lite i affärer åh handlat lite bra-ha-grejer till lägenheten. Ska åka till Trollhättan på Fredag med mamma, bara jag och hon :) Så då handlar jag det mesta där istället. Tänker även ha min fria dag då istället för på Lördag. Passar bäst, eftersom jag kommer jobba hela dagen på lördagen då kan jag lika gärna ha med mina matlådor.
Har gått i varje mataffär , men ingen nej ingen har kalkonbacon?! Kalkonköttbullar o körv finns men inte bacon... Men guu så bra


Nu är jag hungrig också, jag åt för 1 timme sen. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...