måndag 9 januari 2012

HAPPY


Det händer så otroligt mycket nu i mitt liv! Bara positivt !! :-)

Mina första sponsorer som ni kan se i sidokolumnen & mitt tävlingsteam Pure Fitness. Det här är såå himla roligt, åh jag är sååå glad !! Alltså ni fattar nog inte hur jäkla glad jag är :-)
Träningen går så sjukt bra nu åh varje gång är jag lika taggad. Det har gått 1 vecka sen dieten startade och jag känner att kroppen svarar bra på min träning och kost.

Under veckan kommer det hända en del, ser framemot allt som kommer att hända under året :-D !!




Imorse vaknade jag strax efter 7, pigg som en lärka. Somnade rätt tidigt igår, tror hon var 21.30. Var helt slut efter intervallpasset haha.
Men iaf, så skulle jag gå ur sängen åh jag höll på att ramla av all träningsvärk jag har haha! Var inte riktigt beredd på det.. Både i vader, benen, magen osv osv..
Fick i mig mitt kaffe, proteindrinken och bananen. Åkte iväg till gymmet där jag rev av ett rygg, biceps & triceps - pass 


Passet såg ut såhär: 
Uppvärmning: 10min roddmaskin
• Latsdrag 2set uppvärmning
Chins 
Smala latsdrag 
Stående rodd med stång
Marklyft
Sittande rodd 


• Stå. hantelcurl 
• Hammercurl över bänk


• Pushdown i cablecross
• Liggande tric.press från pannan


Efter passet var jag helt slut i mooklerna ;-) Hade svårt att få på mig jackan  hehe.
Skönt åh veta att man ska vila imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...