söndag 22 januari 2012

Min Lördag!


Helgen är över, den har gått med rasande fart. Hinner knappt med, rätt var det är så är det Måndag.
Men iaf. Min helg bestod av jobb åh ännu mer jobb.
Min Lördag började först med att jobba, sedan fick jag sällskap av min bror på gymmet. När vi gymmat färdigt körde vi raka vägen till affären för att handla tacos. Tacomys-kväll tillsammans med min bror, händer väldigt sällan.

Undra vart jag sitter ;-) 


Jag trodde ju först att jag skulle jobba heldag först på Söndag, alltså först på Gården och sedan på Magasinsgatan. Hade skrivit det i telefonen, almanackan och i Gårdens timbok. Men så ringer telefonen runt 18 (magasinsgatan) , jag ska jobba !! haha what!? Detta har aldrig hänt mig innan, åh jag har ändå jobbat ute på Gården i 1,5år. Pinsamt om vad, tredje dagen åh detta händer :-P Jag slutade jobbet 20,30 åh då kröp jag ihop i sängen med en påse naturgodis åh kollade på TV.


Håpp håpp, idag har dagen gått åt jobb och träning. Axlar & bröst + 60 min intervaller på crosstrainer stod på schemat.
Känner mig grymt stark, och tack vare denna produkt som ger mig denna powerkänsla !! :-) Grym produkt.
Ska nu till veckan göra en beställning på både kosttillskott & träningskläder. Har redan vart inne åh kikat på träningskläder, det blir bla denna snygga, och ett par byxor :-) Lär säkert hitta nåt mer som lockar!

Imorgon är det återigen dags för jobb, men innan det ska jag förbi gymmet på morgonen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...