tisdag 17 januari 2012

Tisdag


Hallå hallå

Sorry för den dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp. 
Gårdagen spenderades först på gymmet på morgonen, det blev ett rygg & armpass, känns idag vill jag lova. Stel och öm i kroppen ! Och sedan var det dags för det nya jobbet, trivdes väldigt bra. Detta är också som mitt andra jobb, ett boende, så himla goa människor :-) Ska dit imorgon igen på min andra introduktion. 
Åh i samma veva ringde dom från Melleruds bostäder åh berättade att dom tänker tapetsera om hela lägenheten , så ska förbi där idag o bestämma tapeter. Alltså jag tackade ja till lyan


Dagens första mellanmål;
Naturell yoghurt med aprikos & valnötter



Idag då. 
• Nu på morgonen har jag vart på intervju på hemsjukvården, enhetschefen ska höra av sig snart igen om hur deras planering ser ut osv framöver. Så vi får väl se hur det blir där. 
• Skickat in en ansökan om personlig assistent här i Mellerud. 
• Jag ska också förbi AF (om den där förbannade a-kassan) . Ursäkta men jag spyr på skiten , är såååå trött på't !


Nu är vi inne i vecka 3, vilket betyder att nu börjar Friskis & Svettis igen. Säsongspremiär för tusan :-) 
Jag är nämligen värd på ett utav deras pass, step
Jättekul pass, åh nej det är inte tantvarning som många tror :-P Det är 2 yngre tjejer som håller i passet, och massa med ungdomar på själva passet. Kul kul. 



Nähä nu ska jag köra iväg min bror till jöbbet. 
Tjingeling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...