lördag 28 januari 2012

Färdigtränad för idag


Då var träningen gjord för idag, känns väldigt skönt :-) Så nu är jag nyduschad åh fräsch.
Och vilken otrolig energi jag har haft då, herre jäklar.

Först då ett corepass, okej jag trodde jag var relativt vältränad men no shit haha släng dig i väggen Linda. Nu var det ett tag sen jag körde core, dom har nämligen börjat med det på Friskis. Kanonbra ju, då går jag ju gratis också ;)
Sidospår, okej det gick allt bra men det är ju balans, åh hela tiden tänka på att spänna bålen osv osv. Inte det lättaste när man står där helt andfådd och flåsar som en gris. Men jag tyckte det gick väldigt bra ändå, lär garanterat gå flera gånger. Övning ger färdighet som man säger :-)
Sen när det var klart åkte jag direkt till AK björnen åh rev av ett baksida lår/vadpass. High on endorphins 
Gjorde några ökningar i vissa övningar :-)

Dagens pass: 
Liggande lårcurl
Raka mark
Sittande enbenscurl
Finnen

Stående vadpress
Sittande vadpress
Enbens tåvhävningar



Nu ska jag iväg åh hämta mitt paket från sportkost. Fick meddelande igår om att det kommit, så nu är det raka vägen till Pressbyrån åh hämta pakeeet :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...