torsdag 12 januari 2012

GOD MORGON


Pigg som faen redan vid 7, var ju bara att gå upp. 
Nu har jag fått i mig dagens bästa mål - frukost - havregrynsgröt med mjölk, ägg & kaffekoppen.  Åhh bara älskar frukost, man sitter i sin egna lilla bubbla åh bara njuter och läser morgontidningen. Sitter säkert i en 40minuter hehe


Ben igår åh idag säger jag såhär; 

fuuuuck , träningsvärk? JAA !! 
Hatkärlek rakt igenom. Det gjorde sååå ont att cykla hem igår efter passet :-P




Idag klockan 10 ska jag på jobbmöte
Måste se till att få bort mina akrylnaglar också, två har åkt av, ena tummen är halv och snart ryker den tredje. Så här kan man ju inte se ut haha. Tror inte dom mår så bra heller, har ju inte haft mina riktiga naglar sen i somras.. Det gör nog gott att få bort dom nu, åh istället vänta en månad kanske och göra nya. 

Idag är jag ledig, dagen kommer ägnas åt träning såklart. Vad annars?! ;-) Ja förutom det som ska göras nu under förmiddagen då.
Hela helgen har jag jobb framför mig. Fredag eftermiddag, Lördag morgon + nattjobb.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...