fredag 13 januari 2012

Fredagmorgon


Imorse var jag verkligen piggelin, jag vaknade redan kl.6,30. Men tänkte att , nääh inte kan jag gå upp nu så jag låg kvar en liten stund i sängen, men sedan gick jag upp efter kanske 20 minuter, då fick jag nog :-P
Idag var det egentligen tänkt vilodag från gymmet , men eftersom jag ska jobba ett morgonpass imorgon + gå på vaken natt så fick det bli gymmet tidigt idag :-)


Superseta igenom hela passet - alltså 2 övningar direkt efter varandra utan vila
Baksida lår & vader 
Uppvärmning: 10min crosstrainer
Liggande lårcurl
Raka mark - Stå. vadpress
Sittande enbenscurl - sittande vadpress
Finnen - enbenståhävningar


Känns skönt att vara klar redan vid 9 :-) Älskar att träna direkt på morgonen, då har jag som mest energi åh inte alls mycket folk på gymmet.
Märker att min kropp svarar jättebra på kosten & träningsupplägget. Jag känner mig starkare åh musklerna börjar få en fin form :-D


Dagens frukost, som ser lika dan ut alla andra dagar; 

Dagens göra; börjar jobba 15-21. Efter det hade jag tänkt träffa min lilla sockerpulla Linnea som är i Mellerud. 
Nu ska jag inte göra något speciellt , bara slappa innan det är dags att förbereda matlådorna :-) 



3 kommentarer:

  1. åh, jag är också en morgonträningsmänniska :-) Alldeles perfekt!

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Jag är oxå en morgonmänniska :) På em har jag inte alls den energin som på morgonen.
    Ha en bra kväll!!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Men visst är det skönt :-)
    Ha det gott båda två :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...