måndag 23 januari 2012

Ny beställning


Dags åh göra en beställning på både träningskläder och kosttillskott. Känner att jag behöver förnya min garderob. Dcore har ju så snygga kläder ! Formar sig perfekt efter kroppen och man får en riktigt "hottie-look" ;-)

Här har ni kläderna jag klickar hem. 




Det blir också en beställning av lite protein. Vilket går åt en hel del. 
Det får bli några dunkar med vassleprotein. Det är det enda som ekar tomt i min hylla här hemma. 



Förut när jag satt på jobbet fick jag ett sååå otroligt roligt åh spännande mejl från min coach Madde. Men vad det handlar om håller jag tyst om ;-) Men jag kan ju säga som så att det är stort, väldigt stort! 
Mitt liv har verkligen vänt till något roligt, något spännande ett helt fantastiskt år kommer det här bli !! 


Jag har knutit väldigt många nya kontakter, åh jag bara längtar tills jag får träffa alla i teamet
Först i februari kommer vi ha våran första teamträff, åh i mars ska vi åka till Stockholm hela högen åh fotas :-) Kan man vara mer glad än jag?! :-) 


Nu säger Lindis godnatt
Imorgon väntas en dag med jobb från 10-19. Därefter iväg åh värda på stepen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...