fredag 13 januari 2012

Fredagkväll på jobbet


Go kväller!

När man är vikarie som jag är så blir det inte alltid som man tänkt sig.
Någon timme innan jag skulle börja jobba ringer det från jobbet åh undrar om jag kan ta vaken natt också. Och snäll som jag är, svårt att säga nej svarar jag ju såklart att jag kan det.
Såå , imorgon klockan 7 bär det hemåt till min säng. Längtar såååå, redan :-) Inte sovit ett skit!

Lindis = trött


Men jag får se till att sysselsätta mig så jag inte somnar :-P Ska iaf fixa iordning en goe köttebete så dom har mat imorgon, åh kanske baka nåt bröd. Har gjort det förr, åh gillar ju att baka :-)


Jag lovar det ska bli mer roligare inlägg, men nu är det så himla mycket med jobb. Hinns liksom inte med, skärpning :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...