söndag 15 januari 2012

Kan inte sova


God morgon på er.

Här har ni en som inte kan sova trots att jag vart vaken hela natten. 
Jag var svintrött när klockan var runt 4,30. Men då fick jag komma på något att göra på jobbet så det fick bli lite bakning. Nybakat bröd sådär på morgonen när personalen kommer. 



Men nu när jag är hemma kan jag inte somna, jag är inte ens trött! WTF?! Jag ska ju vara jättetrött egentligen..

Igår unnade jag mig faktiskt en påse med naturgodis, det var inte helt fel. Men jag ska erkänna att det känns riktigt skönt att gå tillbaka till dieten. Trivs bäst så, när det är planerat osv. Åh min mat är ju inte äcklig precis, oooh no superduper god mat :-)

Idag ska jag iväg åh köra ett bröst & axelpass, och sedan 60 minuter intervaller. Men denna gången blir det på crosstrainern, kände av lite i mina benhinnor förra gången åh ont i ryggen.


4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...