lördag 19 februari 2011

Äääntligen !

*ett djuuupt andetag* Äntligen lite lugn och ro :-)
Hade ju som sagt jouren inatt , däckade redan vid 22,30 helt slut vaknar upp strax efter 6 klarvaken. Går upp och tjötar lite med arbetskamraten som haft vaken natt , tar en kopp kaffe innan jag promenerar hemåt. Fy satan va kallt! -15 grader för tusan. Tog mig 35 minuter och gå hem , men jag traska vidare så jag fick ihop 55 minuter. Jag klarade helt enkelt inte mer, mina ben va som isbitar och kändes som tusen nålar, sladden till hörluren hade frösit till is , halsduken va stenhård efter all luft som andas in o ut ur käften på mig.. Då kanske ni fattar ;-) När jag kom hem och skulle ta ur telefonen ur fickan så funka den inte ! Helt bäcksvart i min lilla minidator , NEJ fuck inte nu igen. Den krånglar redan, inte behöver de tjorva ännu mer. Men efter att ha värmt den lite så funka den igen, pjuuuh :-) Fast de är klart, säger sig ju själv att -15 grader och en minidator går inte ihop då blir pannkaka av alltihop :-P

Såå nu va de sagt :-) Tog hojen till gymmet efter frukosten , var först tänkt framsida lår & vader men ändra mig ganska snabbt. Istället blev de övre del rygg, grrrrym kontakt så sej :-)
Sen efter de cykla jag iväg på spinning.
Kommit hem för en liten stund, fått i mig lunch och en redigt goé dusch. Sitter o mumsar på några chokladbitar :-)
Ska iväg om en stund till affären och hämta ut mitt paket från proteinbutiken :-) Sen iväg på jobb, 15,30-19,30.
Kris med personal så jag fick snällt hoppa in idag. Ikväll blir de myspys med tacos och Melodifestivalen med familjen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...