tisdag 22 februari 2011

Veckans träning

V.7     14-20/2


Måndag: 60 min morgonpromenad
                Nedre del rygg & bak.lår
                Spinning
                30 min kvällspromenad


Tisdag: 35 min morgonkardio = motionscykel
              Bröst & triceps


Onsdag: 60 min morgonpromenad
               Spinning


Torsdag: 45 minuter morgonpromenad
                Axlar & mage

Fredag: VILA


Lördag: 55 minuter morgonpromenad
              Övre del rygg
              Spinning

Söndag: 30 minuter morgonkardio = motionscykel
               Fram. lår, vader & biceps

 _____________________________________________________


Körde inget gym igår och inget idag heller, har varken haft tid eller lust att gå till gymmet.. Vart nere och inte alls på humör, vet att i vanliga fall så brukar gymmet va räddningen men inte i detta fallet. Istället för att variera mig så ska jag ikväll på cirkelträning på Rådahallen :-)

Första gången jag går på de när Tony haft de så de ska bli spännande.
Har hört att de ska va riktigt tufft , so why not ;-)

Har monterat ihop möblerna hela dagen idag, non-stop! Från 10 imorse, och vi är inte klara än ! Tar en jääääääkla tid  ,och de krånglar. Många svordomar hit o dit *skratt*
Den byrån jag hade lagt undan som jag skulle köpt fanns inte hemma fastän killen sa han lagt undan den. Nåt så irriterande när man sett framemot och få hem den. Jaja bara och vänta ytterligare några veckor ..

Nu sitter jag med en kopp kaffe , ååååh dra mig baklänges va gott de var efter allt slit med dom förbaskade möblerna.
Ska snart få i mig nåt och käka sen drar jag iväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...