måndag 7 februari 2011

Gym + spinning

Åhh guuud så gött :-) Hade mycket energi på både gymmet och spinningen , celsius gör sitt vill jag lova!
Hade gött pump i pattarna och triceps , när de va klart mumsa jag i mig en hög med riskakor & proteindrink, tog sen min hoj och cykla bort till spinningen.
Nu har jag  bokat 9 veckor med spinning, och nu har jag en säker plats :-) Bättre och boka så att man istället kan avboka om man nu inte kan, än och ringa o ringa men inte få nån plats. De har blivit så sjukt populärt ! De har t om börjat med spinning på lördagar, jag bokade denna lördag.
Väl hemma väntade min kesellablandning som gottat sig i frysen en stund - kesella, frysta blåbär, en skvätt funlight Wildberry, rör ihop - in i frysen 1 timme ungefär. Rör om då och då = färdigt och du har en nyttig, proteinrik & supergod glass :-) 
På detta blev de skivat päron & 1 ägg till. Satt fint i kistan vill jag lova


love love celsius !

♦   ♦   ♦   ♦   ♦

Precis kommit ur duschen, ligger i sängen helt slut i hela kroppen. Ska väl snart hoppa till kojs
Godnatt på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...