söndag 13 februari 2011

Va är de för dag?! ..

Den frågan ställer jag mig .. Känns verkligen inte som Söndag, känns mer som en måndag eller tisdag. Nåväl , har jobbat röven av mig idag rent ut sagt. Telefonen ringde imorse , 10 minuter efter jag gått upp. De är jobbet, undrar om jag kan hoppa in och jobba från 9,30 till 22 . Brist på personal, går magsjuka där ute nu..
Inatt fick en personal magsjuka efter ha vart på jobbet igår, idag mådde en personal illa när hon kom hem efter vart där.. Kommer man åka på de nu kanske? Hoppas inte.
Har inte så mycket och skriva, vila från träningen idag. Vilket är ganska så självklart, så får istället ta mitt sista ryggpass & bak. lår imorgon.

Nu ska jag ta mitt protein och sen söööva!

Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...