tisdag 15 februari 2011

Morrn morrn everyone

Morgonkardio = CHECK
Gym: Bröst & triceps =  efter jobbet

Imorse blev de 35 minuter på cykeln, satan va svettig man blir och flåset drar igång på den hojen. Oj-oj , härligt :-)
Efteråt satt frukosten fint i magen. Hade förberett min kesella så den stod i frysen medan jag satt o trampa, har jag sagt att jag älskar kesella som får stå i frysen i drygt en timme?! Holy, där har ni en riktig godbit.
något jag alltid gör på kvällen, jag förbereder 1 timma innan. Kesella + funlight + en skvätt vatten för o dryga ut den +  frysta bär (blåbär) = in i frysen i en timme , rör om då och då. Sedan är de bara och smaska i sig, love It! 
Gillar inte riktigt konsistensen direkt när man äter de,  får kväljningar , så då är de ju perfekt och slänga in i frysen :-)


Ska ju som sagt iväg och jobba i eftermiddag , innan de blir det förbi affären och handla lite bra-ha-grejer.
Later gymtajm :-)


Faen Enzo är helt crazy haha. Han springer runt som en jävla raket i hela huset och på mig , på datorn som jag har i knät.. Han kör sin morgongymnastik *skratt*
"hjälper" mamma , va duttig han är min lille pöjk! Idag är han 5 månader , nu går de fort. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...