onsdag 16 februari 2011

Nytt i hyllan

Japp , har klickat hem lite nya kosttillskott från proteinbutiken. Jag har svikit Gymgrossisten efter några års handlande där så gick jag nu över till proteinbutiken för att testa nya kosttillskott. Sägs ju också vara mer värt pengarna när de kommer till protein, och visst klart är de så man ska tycka de är gott också o inte smaka kemikalier som de ibland kan smaka av Whey-protein om de blir för mycket. Urk blä inte gött alls.. 
Ser framemot beställningen. 
Vad beställde jag då?


 • Super protein complex - choklad

 • Probar - choklad

Näringsvärde per 100g
Protein: 50g
Kolhydrater: 9,6g (8g från socker)
Polyols: 12,73g
Fett: 6,5g (varav 5,5g mättat)
Fibrer: 1,2g
Natrium: 0,12g
Kcal: 339
KJ: 1413

25 g protein i en bar + mindre socker än en swebar t ex. 

 • Super Cap Xtreme 

Dom omtalade små kapslarna som ska ge sjukt bra kick inför 
sitt träningspass/förbränningspass. 
Väldigt mycket också! 

Can't wait 



◘     ◘     ◘     ◘

Telefonen ringde för en liten stund sen, och ... Spinning ikväll mina vänner :-) 
Tänk för 1 år sen ungefär sa jag till mig själv "hur fan orkar folk köra spinning egentligen!? Det som är sååå jobbigt , grymt bra jobbat att dom orkar stå ut!" 
Men nu 1 år senare ... Jag älskar spinning , fast ibland vissa dagar kan man känna "uuh jag orkar inte idag" men så fort man sätter sig på cykeln och trampar utav bara helvete och svetten sprutar och flåset är på max så är de så himla skönt :-) 
Ännu goare efteråt såklart, då känner man sig stolt och helt slut i kroppen. Och veta att hemma väntar en underbart god kvällsmat hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...