måndag 7 februari 2011

Nämen godemorgon.

Här har jag vart uppe sen 7 och hunnit med en joggingtur på 20 minuter, eller 22 om man ska va exakt ;-) Idag va de segt för benen, fick verkligen dra med mig dom :-P Kanske är de efter passet igår som gjorde att benen va sega som geléråttor..
Frukost och sen direkt ut med Giza så hon också fick komma ut. Inte bara kissa o bajsa, utan också få hänga i grenar och bita som hon tycker är skitkul :-) Hon va helt slut när vi gick hem , flåsade och törstig va hon så fort hem och äta.


Kort från några dagar sen.. .

_______________________________________________
____________________________________________


Ikväll ska jag på spinning, äntligen :-) Som jag längtat, de har ju vart fullbokat men då ringde de igår och sa att de finns en plats kvar, den tar jag!! 
Tänkte då köra gymmet direkt efter spinningen istället för före, Ta de lite lugnt nu på förmiddan och ta allt på kvällen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...