torsdag 10 februari 2011

Dagens kost

50 minuter morgonkardio 
Frukost: 3 frökusar med skinka, ost & paprika, 1 ägg, proteindrink & te + div. kosttillskott
Gym = fram.lår & vader , 25 min intervall på löpband
Efter träning: Swebar & proteindrink
Lunch: Thaibuffé x2
Middag: Kycklingfilé i creme fraiche, ris & grönsaker
Kvällsmat: 2 frökusar med ägg & skinka/ost, 1 glas mjölk
Snaks: Marabou macadamia honey , kladdkaka x2

Nu undrar ni säkert , hur i helvete kan hon stoppa i sig så mycket?! Spricker inte magen snart? :-P
Jo de ska jag tala om för er att äter man strikt 6 dagar i veckan, så längtar man nå kopiöst mycket efter gott och få äta riktigt. Bara de som man blir sugen på :-) De är inte så svårt *skratt*
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte va mätt, för de är jag. Och jag längtar faktiskt lite tills imorgon då dieten rullar på igen :-)

Idag när vi va i affären såg jag en nyhet bland marabou-chokladerna. Jag har ju provat Marabou cookies & cream, den är hur god som helst. Men så fick jag syn på macadamia honey, choklad med honungsrostade nötter i. Sanslöst god , åh smälter i munnen! Den är svår och slå vill jag lova :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...