tisdag 15 februari 2011

Gymmat

Bröst & triceps .
Passet gick väl bra, eller jag vet inte. fick upp pumpet och bra kontakt men dock inga höjdarvikter, vilket gjorde mig förbannad *skratt* Satt o svor som en o annan borstspindel , dock inte högt men lite sådär tyst för mig själv. Fast och andra sidan va de väl kanske bra vikter jag körde med men ville höja men nääää dåå!
Efter passet skulle jag egentligen kört kardio, men min kropp ville verkligen inte med sig idag. Fanns noll energi, huvudet kändes tungt så jag tog mitt pick o pack och cykla hem istället.
Haaja skit i de nu , nu har jag fått i mig kvällsmat och ska snart kolla på Cougar Town :-)
Imorgon är de en ny dag och ta vara på.


Dagens kost: 
Före morgonkardio: Div. kosttillskott & kaffe
35 minuter motionscykel
Frukost: Kesella m. müsli & blåbär, 1 ägg, proteindrink & te
Lunch: Torsk med blandad sallad, avokado & keselladressing
Mellanmål: 1 ägg & mandlar
Middag: Stekt kyckling med wokgrönsaker & avokado
Bröst & triceps
Före/efter träning: BCAA, protein & banan
Kvällsmat: Kesella, 1 ägg & ett glas mjölk




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...